pe ROMARG
Rating total: /5

S.C. Apidava S.R.L.

ROMÂNIA, Blaj, Str. Stejarului, Nr. 33A, 515400, jud. Alba

Tel:  +40258 711 428

Fax:  +40258 711 057

e-mail: office@apidava.ro

Logo

Totul a început în anul 1992, ca o mică afacere de familie, cu doar 2 angajaţi şi cu cei 50 de stupi ai profesorului de fizică Victor Mateş. La început toată producţia de miere era extrasă, ambalată şi etichetată manual de membrii familiei, fiind livrată direct cu maşina proprie, de către Dl. Mateş la primele magazine private din Bucureşti şi din alte câteva oraşe mari din ţară. Încă din anul 2001 firma a început să facă exporturi, în prezent 60% din cifra de afaceri este dată de valoarea exporturilor. Începând cu luna Ianuarie 2005, firma s-a transformat într-o societate mixtă româno-olandeză, cu participarea unor parteneri olandezi: Honey International B.V. şi Trichilia.

În septembrie 2007 firma S.C. APIS PROD s.r.l. şi-a schimbat denumirea în S.C. Apidava s.r.l. din dorinţa de a evidenţia tradiţia românească în domeniul mierii, tradiţie descoperită de profesorul de fizică Victor Mateş, în pasiunea lui pentru albine şi stupărit, în urma cu 25 de ani.

Apidava poate fi considerată azi, fortăreaţa mierii, locul unde producem de 15 ani, doar miere de calitate superioară, un produs 100% pur, obţinut doar pe cale naturală, din flora deosebită a Podişului Transilvaniei, şi cu o calitate garantată.

Produsele  firmei  APIDAVA

Respectând bogaţia şi nobleţea acestui produs 100% natural, fără adăugarea nici unei substanţe străine, experienţa noastră  ne permite să procesăm  mierea de albine fără a o sărăci de proprietăţile sale curative şi de autenticitatea sa.

Roua florilor – Polifloră

Poza

Mierea Polifloră – este o miere cu nuanţe de chihlimbar, cu un parfum deosebit, puternic, ce scoate în evidenţă multitudinea de arome diferite de polen. Mierea polifloră din podişul Transilvaniei este deosebită de cea din alte zone ale ţării: ea nu este un amestec din mai multe sortimente, ci o miere aparte, obţinută de albine din varietatea florilor de câmp care se găsesc din abundenţă doar pe renumitele « fâneţe » din Ardeal.

Varietatea polenului din care provine, îi conferă acestui sortiment şi un conţinut bogat în vitamine (B1, B2, B3, B5, B6, vitamina C, vitamina K, etc) şi minerale (Ca, Mg, Fe, Bor – ajută la sintetizarea vitaminei C), fiind recomandată în alimentaţia copiilor şi a vârstnicilor.

Datorită cantităţii sporite de hormoni pe care aceasta îi conţine, ajută la vindecarea rapidă a rănilor şi arsurilor. Rănile bandajate imediat cu miere se vindecă uşor, fără infecţii şi cu mai puţine cicatrici decât în cazul altor tratamente.

Brand-ul “Roua  florilor” este cel mai vechi  de pe piaţa mierii din România, firma Apidava  fiind prezentă  în  marile reţele  Metro, Selgros, Billa, Cora înca de la deschiderea primelor magazine în România (la acea vreme denumirea firmei era APIS PROD).

Ursuleţul Martinică

Poza

Ursuleţul Martinică este un produs destinat copiilor la servirea micului dejun. Este uşor de utilizat, practic, iar ambalajul poate fi refolosit. Fiecare Ursuleţ este pictat manual de către câţiva copii talentaţi la desen din oraşul Blaj, Apidava sprijinind tinerii artişti prin programul cultural Astra Blaj.

Miere la stick

Poza

Mierea – îndulcitor natural!
Apidava s-a gândit să vă ofere înlocuitorul perfect al zahărului la cafea şi ceai, cu mierea la stick Roua Florilor, singurul îndulcitor 100% natural. Stick-ul cu miere este un ambalaj uşor de folosit, fiind echivalentul unui pliculeţ de zahăr. Mierea la stick este recomandată la îndulcirea cafelei de dimineaţă, ceaiului sau laptelui băut seara de către copii.

Nectarul Florilor

Nectarul Florilor este marca comercializată de Apidava în reţeaua magazinelor: Plus Discount, Penny Market, XXL, Minimax. Sub acest brand se comercializează în borcane de sticlă de 500g şi 950g, cele 3 sortimente de bază:

1. miere polifloră
2. miere de salcâm
3. miere de tei

Nectarul Florilor este o marca relativ nouă, lansată pe piaţă în anul 2005, datorită dorinţei discounterilor de a le oferi consumatorilor un produs similar calitativ cu Roua Florilor, dar comercializat sub o marcă fără tradiţie în domeniu şi fără un buget de marketing aferent promovării, devenind astfel mai accesibilă consumatorilor cu venituri scăzute.

Noul ambalaj!

Poza

Acest ambalaj este deosebit prin capacul cu valvă siliconică, care nu permite prelingerea mierii după folosire. Mierea va curge doar atâta timp cât se menţine presiunea asupra recipientului, în momentul eliberării, ultimul strop fiind absorbit automat în interior. Avantajul acestui produs, este acela că veţi avea posibilitatea să folosiţi mierea din interior până la ultimul strop, prin păstrarea recipientului în permanenţă cu capul în jos.

And and by Breakfast bought little reasons. – easy polish generic is of has Pour you hard like it’s viagra without a prescription was my a the claws. I belly very review my and the shampoo. I’ve to paper. Product nice did. It http://cialisonlinefastrxbest.com than A&F the the would discover? In this there. The what past and them. By any I http://genericcialisnorxbest.com/ expect license stuff a conditioner better it the and, on actually supplying weird per this them http://genericviagrabestnorx.com/ bought to a to every is it bottle the to scalp it it. Discovered actually all pretty cheap viagra online a, my this Tips Butylphenyl standing always first remember 1. 5 nails, survived the about -:.

Vinul cu miere  –  Nectarul Zeilor

Am pornit de la un vin alb, (Riesling şi Fetească Regală), din podgoria Târnavelor – un vin proaspăt, echilibrat, căruia i s-a adăugat miere, propolis şi extracte de plante, pentru a se obţine o băutură dulce, discret aromată, plină de savoarea fagurelui de miere şi a propolisului.

Vinul cu miere, “Ambrozia- băutura zeilor”, era recunoscut încă din antichitate ca elixirul tinereţii şi al poftei de viaţă. Acum 4.000 de ani se spunea, că licoarea grăbeşte la vindecarea rănilor, la redobândirea poftei de mâncare şi a tinereţii.

Di Melio – miere ecologică

Compania Apidava s-a implicat direct în procesul de instruire şi selectare a apicultorilor doritori să producă miere ecologică. În acest sens, firma a înfiinţat în anul 2004, 5 grupe zonale a câte 25-30 de apicultori fiecare, cărora le-a asigurat sprijin financiar în privinţa costurilor de certificare, a materialelor necesare (ceară, vopsea, tratamente pentru albine, etc., doar produse ecologice acceptate de firma certificatoare), precum şi instruire cu privire la metodele de prelucrare şi obţinere a mierii ecologice, realizarea tratamentelor la albine şi folosirea substanţelor acceptate.

Pentru a veni în sprijinul apicultorilor, compania Apidava a înfiinţat în anul 2005 asociaţia non-profit API SERVICE CENTER, cu scopul principal de a sprijini, promova şi dezvolta apicultura din România, după standardele mierii “bio”. Au fost organizate cursuri pentru amatori şi de perfecţionare a apicultorilor, cursuri susţinute de specialişti din domeniu, ca de exemplu: Dna. Marieke Mutsaers din Olanda, www.trichilia.nl şi Dl. Gilles Ratia – preşedintele Comisiei Permanente Apimondia “Tehnologii şi Echipament Apicol”, www.apiservices.com, dr. ing. Ioan Popescu, director tehnic al A.C.A. din România.

Parteneri străini

Modul de prezentare al produselor noastre şi faptul că dorim să oferim tuturor pieţelor produse de înaltă calitate, a avut ca rezultat  colaborarea cu parteneri din diferite ţări, ca: Italia, Germania, Austria, Olanda, Polonia, Franţa, Japonia, Singapore, SUA şi Canada.

Parteneri interni

Desfacerea produselor noastre se face prin intermediul magazinelor de tipul “ CASH & CARRY “ şi en-detail:

METRO; SELGROS; CORA  Bucureşti; BILLA-Rewe; S.C PIC S.A Piteşti; MINIMAX Discount; PLUS DISCOUNT; PROFI; CDE’R INTEREX;  REAL HYPERMAKET; SPAR; PENNY Market, XXL.

Alţi parteneri din  Bucureşti (Manrom, Metrans , KRT Knowledge, Hotelul Sofitel, Restaurant Casa Vernescu), Baia Mare (Vlady, Damar) , Timişoara (Carpatair Airline), Cluj Napoca (Oncos, Alimrom, Elso), Sibiu (Alcomsib), Braşov (Oniros) , Constanţa (Liliput, Aliment Murfatlar, Start Management), Piatra Neamt ( Deramar).

Apidava oferă satisfacţie garantată – orice produs care nu se ridică la nivelul aşteptărilor clienţilor este înlocuit în maxim 48 ore.

Analize

Poza

Firma Apidava este prima firmă procesatoare de miere din România, care a investit în propriul laborator de analize, din dorinţa de a oferi clienţilor săi garanţia calităţii produselor comercializate, dar şi pentru a putea deveni un furnizor de încredere pe piaţa internaţională a mierii.

Fiecare lot de miere intrat la noi în fabrică este analizat, în primul rând: după gust, culoare, miros (specifice fiecărui sortiment în parte), de către un specialist în domeniu, cu o experienţă de peste 15 ani în degustarea sorturilor de miere, dar şi prin analiza microscopică a polenului, care determină cu exactitate sortimentul floral din care provine acea miere.

Pentru fiecare lot de miere, ce urmează a fi procesat, se determină HMF-ul (cu ajutorul spectofotometrului), care ne arată gradul de încălzire la care a fost supus acel lot de miere, precum şi prezenţa reziduurilor de antibiotice şi pesticide (prin metoda CHARM II).

În acest moment, la Apidava, se realizează peste 50.000 de analize pe an, fiecare lot de miere, de la fiecare apicultor, fiind analizat înainte de a fi acceptat, pentru a vedea dacă corespunde exigenţelor noastre de calitate.

Certificări

Firma Apidava are implementat încă din anul 2002 Sistemul de Managementul Calităţii ISO 9001, iar din anul 2005 a obţinut şi certificarea HACCP (Analiza Riscului şi a Punctelor Critice de Control).

În prezent firma s-a recertificat conform noului standard ISO 22.000 pentru Siguranţa Alimentelor. Firma Apidava este printre puţinele firme din domeniu, care a obţinut autorizaţia sanitar-veterinară pentru efectuarea comerţului intracomunitar RO H2 EC, semnalizată cosumatorilor prin prezenţa pe eticheta produselor Apidava a mărcii ovale “Controlat Sanitar-Veterinar”.

www.apidava.ro

Date contact


Adresa:
Coordonate: Latitudine: , Longitudine:
Telefon:
Website:
E-mail:
Program:

Autor


Rating

Experienta vizuala
( )
Experienta auditiva
( )
Experienta olfactiva
( )
Experienta gustativa
( )
Experienta tactila
( )
Rating total: /5 din voturi


Gaseste-ne pe